Ünlü oyuncu yayıncısı Dr. Disrespect kendi oyun stüdyosunu kurdu: İlk oyundan detaylar ortaya çıktı
Ünlü oyun yayıncısı Dr. Disrespect, kendi oyun stüdyosunu kurduğunu açıkladı. Midnight Society adlı stüdyo, tüm zamanların en büyük çoklu oyunculu çevrimiçi oyununun yapmak için kolları sıvadı. Stüdyoda bu konuda uzman isimler yer alırken, ünlü yayıncı oyun yapımında dengeleri değiştirmeyi amaçladığını söyledi.
Dr. Disrespect olarak bilinen ünlü oyun yayıncısı Guy Beahm kendi oyun stüdyosunu kurduğunu açıkladı. 'Gelmiş geçmiş en iyi çoklu oyunculu oyununu' yapacağını iddia eden ünlü yayıncı söz konusu oyunun 'devrimsel' nitelikte olacağını savundu. Beahm, yeni kurduğu stüdyoda dikkat çeken isimlerle çalışacak. Midnight Society adlı stüdyoda Call of Duty'nin kreatif stratejisti Robert Bowling ve Halo 5'in multiplayer tarafını dizayn eden Quinn Delhoyo yer alacak.
Midnight Society yaptığı açıklamada oyun çıkarma sürecinde 'erken erişime' önem vereceklerini belirterek, amaçlarının oyun geliştirme sürecinde topluluk görüşlerinin önemli ölçüde etkili olacağının altını çizdi.
Introducing my new AAA Game Studio, Midnight Society.
— Dr Disrespect (@DrDisrespect) December 14, 2021
Give us a follow @12am
It’s time. https://t.co/vKIOzpVjK9
İLK OYUNLA İLGİLİ DETAYLAR ORTAYA ÇIKTI
İlk gelen bilgilere göre ekip, dünyanın gördüğü en büyük çevrimiçi oyunu için kolları sıvayacak. Ayrıca oyunun topluluk odaklı olacağı da öğrenilen detaylar arasında. Projenin yönetmenliğini üstlenen Dr. Disrespect‘e göre, ekip oyun dünyasındaki dengeleri değiştirecek.
'Dr. Disrespect' lakaplı Guy Beahm yaptğı açıklamada çağın gerisinde kalmış mevcut oyun geliştirme modelini değiştirmek olduğunu belirterek, "Uzun süreli bir oyuncu, yayıncı ve eski oyun geliştiricisi olarak, genellikle tüm toplulukların ilk günden geride kalabileceği harika oyunlar yaratmayı hayal ettim" dedi. Erken geliştirme aşamasındaki oyunun çıkış tarihi henüz netlik kazanmadı.
Yeni kurulan stüdyo Midnight Society ilk etapta işe alım sürecine odaklandı. Açılan ilanlarda uzaktan çalışma imkanı bulunduğu ve topluluk yöneticisi, tasarımcılar, mühendisler, sanatçılar ve daha fazlası için büyük bütçeli oyun geliştirme konusunda en az beş yıllık deneyim isteniyor.